torsdag 28 april 2011

senaste tiden rakt av

har inte haft lust att skriva, känner mig som en krossad spegel som mest ligger och refelexterar

påsken flöt på som en helg som alla andra, lite quality-time med systrar o bror (m. fam.)...det var lugnt o skönt...

nu som oftast sitter jag med stora, ömmande ögon och stirrar på en skärm, skriver någon form av uppsatts ingen egentligen bryr sig om, tror inte någon skulle reagera om den inte skrevs alls faktiskt, men det är bara en sak som måste göras, bedömas och bokföras...som resten av livet antar jag...

missade visst våren, för helt plötsligt står sommaren med sin skrud och svettas...eller det är väl egentligen jag som svettas men det behöver ni inte tala om, det gör ju redan jag...det kanske är vår, det är ju kallt på nätterna, fast då ligger jag oftast under tjocka t(ö)cken o flimmrar...

det är visst valborg runt knuten, ännu en orsak för massor av människor att stirra blint ned i botten på burkar o flaskor, meningslösa diskussioner och ändlösa konflikter som ingen egentligen skulle behöva bry sig om, om det inte var för att uppstoppade människor som sitter och antecknar i sina blaskor och diskuterar hur det går utför för ungdomen...vilken tur att jag inte är en av dem, de som antecknar alltså...det blir säkert ett, två o tre glas vin i helgen, meningsklösa diskussioner...dock ska jag hålla mig borta från konflikterna o blaskorna...det kan väl ni med göra?
___________________

bestämde mig för att inte bjuda, det är förlåtet, bortglömt och utspritt som krutet i en hagelpatron efter att man tryckt på avtryckaren...vi bryter alla ihop o går vidare...hörde att det fanns viktigare saker i livet...så är det säkert!
___________________

säsongen drar igång efter helgen...följer ni med?...gör inte det, det kommer bli en lång ändlös skavande upplevelse...någon skulle kalla det förödmjukelse...jag tar det ordet när säsongen är slut...men det lutar åt det hållet!
___________________

bröllop imorn? Tack, men nej tack...skiter fullständigt i om ännu en av alla inavlade släkter i Europa ska bjuda till fest...och i förlängningen är väl kungabröllop bara ett kontrakt som tillgodoser behovet av fortsatt (in)avel?
______________________________rEpUbLiKaN___________________________

tänker, försöker, drar mig bakåt...kör nog solo ett tag till...känns OK so far!
_____________________________________"___"_______________

älskar dig

//Herr Arnell

.PS.Medow City is on fire this weekend.DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar