fredag 15 april 2011

a horse with no name

Idag var en fredag som alla antar jag, den sista vardagen i denna vecka...
P ramlade in vid lunch, lade sig till rätta på golvet med ångestfyllda ögon...somnat hade han gjort, om inte A hade överöst oss med frågor om kriterier och faktorer...det finns knappt tid för reflektion över det nyss lästa...ibland våldgästar hon mig...lönlöst...

tror jag kör solo i fortsättningen...om ingen invänder, men det är väl lika troligt som återuppståndelsen (och nej, det är inget Historiska faktum!)

det känns ändå som om något saknas, men det kanske är en Hemlighet, som ingen tänker berätta för mig...låt mig bara stå mot världen som ett fån och skämmas!
_______________________________________________________

känns som om jag återvänt fullt ut nu, ingen dragandes oro över vad som setts, ingen ångest över vad som bör göras...livet träffar oss alla, frågan är bara hur man ska komma ur det levande!

den här gången återuppstod jag och fortsatte med blicken högt!
_________________________________________________________

"I've been through the desert on a horse with no name,
It felt good to be out of the rain.
In the desert you can remember your name,
'Cause there ain't no one for to give you no pain."

_________________________________________________________


Christine är och snackar med sina arbetskamrater, en after work...som hon förtjänar det, trivs gör hon med och det är fantastiskt...jag unnar henna verkligen detta...skönt!

Seabaz sover som en stock...åt all mat som serverades och däckade som en fura...skönt för honom!

Det är bara jag och Enzo...men han sover med, vilket innebär tystnad...tur för honom...skönt för mig!
__________________________________________________

det är väl detta som kallas för torka!?!

det kommer snart igen, behöver bara lite motivation...


//Herr Arnell

.PS. No Vacation in Meadow City.DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar