fredag 1 april 2011

jag är inte tyst, jag är förvirrad!

det kom ett sms...sent om sider, i den skälvande sista sekunden ramlade det in...några tomma ord utan förklaring...desperation eller sanning...jag kommer aldrig få reda på det, kommer aldrig försöka, dyker upp, vänder om och sticker hem...det är en fantastisk lösning (som jag snickrat ihop helt själv)...

jag har lagt det bakom, förlorar man en kommer det två åter...jag är ju inte direkt en människa som man inte tycker om (åh, min självinsikt är fantastisk!)
____________________________________________________________________

det finns en strof, ur en sång som LW skrev en gång som inspirerade mig idag;

" vi ramlar runt på alla ställen som var öppna den natten"


vi gjorde det igår, inte riktigt, för det fanns säkerligen fler ställen som var öppna natten till idag än Platå, men vad fan!

Det var fest och det var öl som smakade fint, umgänge som inspirerade och skapade en sinnesfrånvaro som vi alla behöver ibland...tror du behöver det med hjärtat!

det är fantastiskt skönt att umgås med människor man inte alltid umgås med på fritiden, med folk som har annorlunda samtalsämnen, eller bara ämnen man faktiskt kan samtala om...jag vet inte, tror jag skulle kunna sitta på det där LiU hela livet och filosofera om dagarna, men man måste ju göra sig ett levebröd med i framtiden antar jag...men tänk om!
__________________________________________________________________

det känns lite otillräckligt, lite tunt att bara sitta här och prata om livets triviala saker, men ibland finns det ingen hets, ingen lust att föra djupare diskussioner, att argumentera och filosofera...idag får det vara detta som gäller...jag är säkerligen väärldens tröttaste kille just nu!

//Arnell

.PS. Got wasted in Meadow City, but I'm on the right track again.DS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar