måndag 15 mars 2010

Som rakblad!

helgen gick med en väldig fart, och förutom en liten abstinens "vad ska vi göra" var den relativt lugn...christine fick någon form av panik på söndagseftermiddagen, och vi gick ut för att fördriva tiden...

i fredags började jag känna mig lite krasslig, och ändå valde jag att lira boll med grabbarna, så här i efterhand har jag gjort bättre val i livet! I lördags firade vi först Olivia, och åt en himla massa kakor - jag åt mitt första mål mat vid 23 tiden på kvällen, som sagt jag mådde inte super!

efter kalaset kom Kocken, Erchi, Lena och Danne förbi en sväng och vi kollade på melodifestivalen...jag avskyr egentligen hela det nya koncepetet, 6 veckor av helvete för att få fram en vinnare, men i ärlighetens namn såg jag bara två delar!
Anna B, hon som vann, var suveränt bra, helt sjukt vilken röst, även om jag ansåg att Salem var bättre, men Anna var en värdig vinnare, tror jag, eftersom jag inte sett alla bidrag borde jag inte uttala mig...ska försöka få tag på Eva, hon brukar ha koll på om det var rätt eller fel!

På söndagen var min hals helt fucked up, hostade som om jag stod i ett rökfyllt rum hela dagen, och tillslut började det kännas som om jag hade rakblad i halsen...
rösten försvann t.om. och idag ska jag hålla låda i religion!
Min underbara, not, son vaknade tidigt i natt, typ 00.00 och var vaken fram till 04.00, det var askul!!!
väckte honom vid 9 hugget och han var skitglad och jättepigg - Christine kommer få en underbar dag med honom idag - själv går jag till 16.00 så jag missar det mesta!
ska ringa VC och kolla om jag kan få en tid, kanske har fått halsfluss, YES!

Jaha, LHC valde Frölunda - fan vad skit jag kommer få nu!

Nu ska jag planera lektionen!

//Herr Arnell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar