söndag 21 mars 2010

Lördagsflytt

veckorna går alldeles för fort för att man skall hinna reagera...det känns.
vart tar tiden vägen?
För att inte tala om helgerna, de flyter förbi som en rusande älv där det inte finns rum för ett stopp, ingen vila, för då följer man ändå med strömmen mot nästa skeende i livet...

jag känner mig inte så ung längre, tiden har satt sina spår och verkligheten ligger alltid ett steg före!
Man burkade alltid fråga vad man ska göra när man blir stor, och vissa inom kretsen har fortfarande den bekvämligheten att undra det, inte jag, jag vet vad jag ska göra, och jag har egentligen ingenting emot det, men har andra det?

igår hjälpte jag Kocken och Lena att flytta, hit till våran sfär, de ska bli ett med vårat grannskap, kul!
kartong efter kartong släpade vi alla sex halvttrappor upp till deras nya 3:a och idag sitter det lite smärta i underarmarna och i benen, men så ska det väl vara.
kartonger, möbler och pizza NICE!

idag är det en dag fylld av sport på tv:n, fotboll efter fotboll och sen kommer det mer fotboll, det har jag ingenting emot!

planerar lektion nu, ska sätt några framtidssuga treor på prov, de ska få visa mig vad de lärt sig under ett års av religionsstudier, jag älskar att sätta dig folk!
vi får hoppas de lyssnat det senaste året!

Ska återgå till mitt provskrivande!

//Herr Arnell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar