onsdag 10 mars 2010

again and again

jag vet inte hur många ggr jag slutat att blogga, men jag vet iaf att jag har börjat en gång mer än jag slutat!
nu tänkte jag att det skulle ta fart, att jag ska sprida alla mina idéer och tankar, att jag ska ta tag i den del av mig som älskar att skriva, och jag hoppas att ni läser något, någon gång!

men eftersom detta är mitt första kommer det bara bli något av en prolog!

det kommer att diskuteras om ämnen ni inte ens trodde man orkade diskutera om, och ibland kanske jag t.om. gör ett politiskt inkorrekt övertramp, men hur som helst så är det som det är, och inte fan blir det annorlunda!

jag är inne mkt på att skriva om religion, för det är ett ämne som berör, framför allt när man kommer till skolans värld, och vi vet ju alla att skolan speglar samhället!

det kommer kanske något utdrag ur boken jag skriver på, kanske inte alls!

som sagt, tänker inte börja fila på något allvarligt nu, det tar jag senare!

Håll till godo med livet, för ni kommer aldrig bli nöjda!

//Arnell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar