söndag 4 april 2010

och som om det inte var nog med att dö...han vara bara tvungen att uppstå?

jaha, så var den snart slut...kyrkans höjdpunkt, den tid då alla troende kristna exalteras över saknaden av Jesus Christ...bara morgondagen kvar...

Igår var det underbart väder, och familjen spenderade nästan hela dagen ute...vi grävde i sanden, hjälpte snön att smälta bort, grillade och matade änder...vilken dag!


Som sagt, vi hjälpte till att smälta snön!


GRILLA! (korv med bröd såklart)

Det var en bra dag...

Idag åkte vi till mina föräldrar i Ö.S. och käkade en reviderad påsklunch...gott var det!
Som efterrätt fick vi allt varsitt påskägg (Jag, Christine och Sven), Sebaztian fick en höna, som man kan öppna och i den låg det några kex (han är ju äggallergiker så ett påskägg kom aldrig på frågan, haha)

På tal som Sven...min son är som besatt av honom, så fort det kommer någon i trapphuset ropar han SVEN! När vi var på Biltema och fikade med honom härom dagen skulle han promt hålla honom i handen, och idag satt han hos honom och lirade piano...tror nog Sven blir lite sugen!!!

Imorn ska jag på hockey, pappa undrade om jag ville gå, så han bjöd...det var snällt av honom...

Det var den helgen!
_________________________________________________________________

Jag har suttit ett tag och funderat...på det här med vänner!
Det finns många som jag idag skulle räkna till min vänner, men ibland undrar jag om de skulle säga samma sak...
Efter det att Sebaztian kom har många liksom fallit genom fingrarna och jag tror att många av dem ser på mig som någon som inte har tid, inte orkar...det är mycket!

Familj och studier på heltid leder till att man inte alltid orkar, och det är trist att så många ska behöva falla igenom...men o andra sidan har jag en förhoppning om att de förstår, och att när världen faller ner över mig finns de där som beskyddare...jag vet i alla fall att jag finns där som beskyddare när deras värld faller neder!

Jag hade ju en blogg tidigare och publicerade aldrig några bilder på det som jag kallar för perfektion...så det ska jag göra nu (eller en bild får det bli!)




De säger att allt är relativt, men då har ingen upplevt perfektion!

//Herr Arnell

.PS. Meadow City is about to begin .DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar