måndag 19 april 2010

vilken härlig dag...

vaknade näst intill helt utvilad i morse, efter en slitsam avslutning på den förra veckan...

natten till fredag - kräktes
fredagen - som ett kolli, utan att äta
lördagen - träffade Leijon och Erchi, planerade för framtiden
söndag - firade systers 33:e födelsedag, men alla andra syskon och deras syskonbarn (som förövrigt har överskottsenergi så de skulle kunna försörja hela södra Sverige med energi, och utöver det sitter de som frimärken på Sebaztian, fast det gäller min äldsta syster med)

Det var en pärs, fast smörgåstårta är gott, så in i Hel*ete!

Det var skönt att vakna idag, med ett enda fokus, att klara av dagen...det är lätta mål att sätta upp!

Tog cykeln till universitetet...i motvind? Vad fan tror du? Självklart!
Snackade med Pablosarna, Johaan, Natalie och Sophie, om allt som inte hade med det vi ska göra utan om våra gamla "universitetslärare"...f-n vad vi garvade!

Solen sken, nästa så det sved i ögonen, med det är det väl värt efter sex månader i mörker antar jag...men jag har kommit fram till att jag avskyr väder...allt väder!

Sebaztian var trött, han åt lite, läste lite, hade ingen ro i kroppen (som vanligt), badade lite, åt lite till, sen somnade han för tre minuter sen...snart är det hockey!

Christine vadar igenom sin skola med en noga planering som vanligt, redan avklarat ett arbete, good for her! Jag har massor att göra!

...som sagt nu är det hockey...nästa gång jag skriver ska jag apa efter Hanna, och lägga upp bilder på gamla tv-spel och förklara vad de betyder för mig...jag älskar egentligen tv-spel!

//Herr Arnell

.PS. There's an cloud of ash over Meadow City, nobody will conquer it! .DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar