tisdag 3 augusti 2010

Visingsö

någon gång i juni tog kreativiteten slut...jag blundade och allt blev svart, lusten som fanns var som borta...bloggandet var inte längre min sak att göra, det var inte längre min oas...så det tog stopp...

det brukar bli så...jag känner mig livad och creative, men sen tar det stopp...tänk bara på alla böcker jag skrivit, men som aldrig blivit färdiga...

jag fick dock inspiration en vecka på Visingsö...där fann jag den oas jag saknat, det gäller Christine med...vi blev förälskade i ön...även om allt är gjort och sett under en dag är det lugnet som lockar...
vi ska dit igen...jag återvänder nästan varje dag...

det var även där jag "pop the question"...på en grusgård framför huset vi hyrt, när hon var mitt uppe i sitt allsätes svett...men en handplockad blåklint som jag gjort en ring av, som Sebaztian fick bära fram...hon sa JA!!

så nu är det skrivet i sten, vi ska gifta oss, och jag ser fram emot det som satan...äntligen!!!

nu får jag lägga ner skrivandet igen...koncentrera mig på andra saker...vi kanske ses igen, men bara kanske

//Herr Arnell

.PS. Preparing for marriage in Meadow City.DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar