torsdag 3 juni 2010

Long time no see - börjar bli en usliten kliché

så har den äntligen snubblat in på riktigt...jag hoppas den stannar, men lugnar sig lite...sommaren får inte bli allt för varm, det pallar jag inte

skolan börjar dra ihop sig, och jag drar mina sista suckar över den sista tentan, etik B, det börjar kännas nu...
samtidigt drar en ny utmaning igång, eller två, men den ena pratar vi inte om...
U-landskunskapens grunder
...spännande? Hoppas på det!

Morgondagen bjuder, utöver tentaplugg, på Ågatan och dess tilltugg, vi får se om blir som det var, eller om det är som det blivit!

Min Perfektion har praktik så henne ser man inte varje dag, eller jo men endå inte...jag får i alla fall laga mat åt henne, och det brukar uppskattas (alltid)

Sebaztian glassar på förskolan med sina polare, fast med mest med sina traktorer, och han är väl som barn borde vara...helt j-vla underbar!

Helg...otroligt skönt med helg, bara inte solen skiner som på en Afrikansk lunch, då torkar jag ut och lägger mig under ett träd någonstans...

//Herr Arnell

.PS. The sun is shining in Meadow City, as always?.DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar